informatiedag - Reisverslag uit Hapert, Nederland van Lotte Meijerink - WaarBenJij.nu informatiedag - Reisverslag uit Hapert, Nederland van Lotte Meijerink - WaarBenJij.nu

informatiedag

Door: lottemeijerink

Blijf op de hoogte en volg Lotte

12 Mei 2012 | Nederland, Hapert

Vandaag hebben we een hele dag in Utrecht doorgebracht. Ik heb mijn jaargroep ontmoet, alle mensen die ook zo'n bijzonder belletje hebben gehad en die binnenkort ook een enorm gaaf avontuur in gaan! Ieder gesprek daar begon met:' hee, gefeliciteerd! waar ga je heen? ' wat eigenlijk wel bizar is als je er zo over na gaat denken. Er is wel een facebookgroep met alle Nederlands geselecteerden. Daar maakten we voor het eerst kennis met Heerte, ook wel Fg begleiding. Zij heeft ons allerlei informatie gegeven via facebook en vandaag heeft ze dit in het echt gedaan. Ze heeft erg veel vertelt over alles wat we tegen gaan komen en mee gaan maken. Heerte is niet de enige die vandaag aan het woord was, ook een vertrouwenspersoon, de penningsmeester en verschillende alumni. Veel wist ik al, omdat ik al erg veel contact heb met mijn second years, Angie en Sander. Zij zijn vorig jaar geselecteerd om naar UWCSEA te gaan en hebben me erg veel vertelt. Al met al was het een leuk dagje. We hebben ook onszelf moeten presenteren. Samen met Tom had ik een enorme kubus gemaakt met foto's erop (1x1x1 meter!) en als we de kubus dan draaiden was dat het volgende onderwerp waar we iets over wilden vertellen. Door deze presentaties kwam je van alles te weten over de hobby's en interesses van alle andere mensen uit de jaargroep. Tijdens de lunch was het lekker lachen en daarna was het weer serieus en kregen we een beter beeld van ons toekomstige leven.

Enthousiasme was erg aanwezig vandaag bij iedereen (:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 05 Juni 2012
Verslag gelezen: 429
Totaal aantal bezoekers 58434

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2013 - 01 Juni 2014

UWCSEA SENIOR YEAR

03 Augustus 2012 - 31 Mei 2014

UWC adventure in Singapore

Landen bezocht: