interviews - Reisverslag uit Hapert, Nederland van Lotte Meijerink - WaarBenJij.nu interviews - Reisverslag uit Hapert, Nederland van Lotte Meijerink - WaarBenJij.nu

interviews

Door: lottemeijerink

Blijf op de hoogte en volg Lotte

08 Juni 2012 | Nederland, Hapert

Gister was de dag der interviews! Pleun en ik hebben er 2 gehad en beiden duurden ze langer dan een uur. Het is zo gaaf om samen mensen te informeren over wat wij gaan doen en wat UWC is. Dat hebben we inmiddels al veel vaker moeten doen, maar vervelen gaat het zeker niet! Elke keer vertellen we net zo enthousiast wat het precies inhoudt. Vandaag stond 1 van de twee interviews al in de krant! Het Eindhovens Dagblad. We zijn vanmorgen samen even snel langs de C1000 gefietst om het resultaat te zien (een deel van het artikel staat op internet: www.ed.nl/regio/kempen/11173767/Twee-leerlingen-Pius-X-met-beurs-naar-Singapore.ece). Het gave is dat veel mensen de krant al gezien hebben! Veel docenten benaderen ons over het artikel. Docenten bij ons op school reageren echt top over het algemeen. Sowieso had ik de reactie van de school niet beter kunnen wensen. Onze teamleider heeft met ons gesproken en ons gevraagd om in ieder geval 1 leraar op de hoogte te houden en later terug te komen voor presentaties. Met deze blog gaat het natuurlijk veel makkelijker om mensen op de hoogte te houden. Hier op school hebben we ook schooltv: pius x-tv en die zijn zelfs aanwezig geweest bij de beursuitreiking. Ze hebben ons geinterviewd en hebben vervolgens ook het interview met het ED geregeld. Ze hebben ons aangeboden een camera mee te nemen om 1 aflevering te kunnen maken van ons totaal andere leven in Singapore. Vandaag is de dag dat ik een aantal lessen voor de laatste keer heb. En daar wordt dan eventjes bij stil gestaan. Docenten wensen ons zowel erg veel plezier als ontzettend veel succes. Het begint echt heel erg dichtbij te komen. Binnenkort loop ik rond op UWCSEA in plaats van het Pius X-College. Nog maar 56 dagen (:

• 11 Juni 2012 - 08:47

Liefke:

Heel leuk om jouw enthousiate verhalen te mogen lezen! En, wat een leuke foto van Pleun en jou bij het artikel!

• 12 Juni 2012 - 16:59

:):

Echt super leuk! Ik zou echt graag in jouw schoenen willen staan!

• 12 Juni 2012 - 20:12

Iris UWCUSA :):

Hey Lotte!!

Super blog - net alles even gelezen! Echt top en leuk geschreven! Hou het vol, het is echt heel leuk om later terug te lezen. Het is moeilijk maar ik heb het uiteindelijk ook vol gehouden en dan kun je er twee top boeken van maken (jaar 1 en 2 :) )!!! Tot snel op de BBQ! xxx